torstai 11. lokakuuta 2012

And she will be loved...

Mulle on tullut taas tää aika vuodesta, kun en millään saa yöllä unta, ja päivällä taas on vaikea välttyä päikkäreiltä... Oon oikeesti nukkunut joka päivä tällä viikollä päiväunet. (Joka saattaa olla syy siihen, miksen öisin saa unta..)
Nyt on ihanaa koulussa kun mulla on maanantaista torstaihin joka päivä hyppytunti ennen ruokailua, niin pääsee aina pariks tunniks kotiin. Oli kyllä näin lähellä, etten tänään jäänyt nukkumaan, kun peiton alla oli niin lämmin ja ulkona ihan sairaan kylmä!! Oon ottanut jo villakangastakin ja lapaset käyttöön. Miten tuun selviimään talvesta, kun palellun nyt jo?


[1] Jeees, antibioottikuuri!! <3 Oli tosiaan varvas tulehtunu aika pahasti, joten eikun pilleriä naamaan.
[2] En tiiä, joku random kuva vaan. :D
[3] Lahjakortti H&M:ltä, kun olivat lähettäneet tuotteen, joka ei ollut kyseisessä tilauksessa. Ja ne lähetti sen tuotteen sen paidan tilalle, jota en sitten koskaan saanut, mutta eipä se oikeastaan edes harmita enää. :D
[4] Täs mä. ♥


[1] That's true!!
[2] Oltiin keskiviikkona liikuntatunnilla Kuntosumpulla spinningissä. Ei hitto, en tiiä pitiks sen olla jotain urheiluu vai tappamista? Ihan sairaan rankkaa! Ja vaik en ees huhkinu siel sillee ku suurin osa niist naisist, ni tuli siitä kattomisesta jo hiki. Ja mun jalat on niin kipeet vieläkin, et hyvä kun sängystä pääsen ylös. :D
Ja kaikki vetäjät tollasissa on niin ärsyttäviä mun mielestä, kun ne huutaa sieltä "jaksaa jaksaaa!!!1" no vittu jos ei jaksa. :D
[3] Olin eilen myös tuomarikoulutuksessa! Itse en siis viheltäväksi tuomariksi aio, vaan toimitsijaksi. Oli erittäin mielenkiintoista istua jalat kipeenä kolme tuntia kuuntelemassa jääkiekon sääntöjä, joista suurimman osan kuitenkin jo tiesin. Ei siitä mun mielestä toimitsijoille juuri mitään tärkeää tietoa ilmaantunut, enemmän just niille, ketkä viheltäviksi aikovat...
[4] Piti ostaa uudet kengät just niikun liikuntatunneille, kun ei mulla oikeen ollut mitään.

Iskä, Markus ja hänen tyttöystävä Kirsi kävi meillä tänään. Tai no, iskä tuli vaan vaihtamaan mun pyörästä puhjenneen renkaan ja toi ruokaa, jotka mummu oli ostanut Kariniemen myymälästä. Mummu oli tuonut ruokaa Markukselle ja Kirsillekin, niin siksi nekin tuli käymään täällä, ja kun muutenkaan ne ei täällä vielä ollut käynyt ennen.
Huomenna mennäänkin liikuntatunnilla keilaamaan ja sitten koulun jälkeen lähdenkin Paneliaan ja lauantaina mennään viettämään Marikan tupareita!! ♥ PARTY SHAKER!

Mut nyt taidan mennä koittamaan ottaa unen päästä kiinni, sellanen fiilis, ettei tuu tänäänkään onnistumaan kovin helpolla, mutta anyway, öitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti