torstai 9. elokuuta 2012

Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa

Juttelin Veeran kanssa siitä permanentista, hitto tekis mieli ottaa se. :D Jos iskä sponsorois mua vähä.. :)
Mutta sitte jäin kanssa pohtimaan sitä, kun oon kyllästynyt tähän malliinkin mikä mulla nyt on. Siis tykkään näistä pitkinä (vaikka näistä saa varmaan leikata 10 senttii, et ne kaikki kuolleet lähtee..) mut en tykkää tästä kun nää on niin... emt :D Tää on niin käytännöllinen kun ei ole otsahiuksia, vaan ne on lähes yhtä pitkät, kuin muutkin hiukset. Ne saa helposti kaikki ponnarille, ettei ne ole tiellä. Mutta en kyllä enää ainakaan sellaista suoraa otsatukkaa haluasi, koska näytin 5-vuotiaalle ja mulle tuli otsaan ihan hirveesti näppyjä, kun hiukset oli koko ajan siinä.






Sitten mulla onkin ollut oikeestaan toooosi kauan samanlaiset hiukset, lukuunottamatta tuota ensimmäistä kuvaa (oh god, whyy?). Tollanen sivuotsis ja tummat tuksa. Jossain vaiheessa oli vähän pidempi otsatukka ja välillä ei ollut ollenkaan.


Näistä hiuksista tykkäsin! Otsatukka ei ollut liian pitkä, eikä liian lyhyt. Sellaset on hyvät, mitkä saa tarvittaessa pinnillä vaikka ylös, niin lyhyttä otsatukkaa en enää halua, jolloin se ei ole mahdollista.

Mulla on aikalailla tälläset hiukset nykyään, ja eihän se paljoa poikkea aikaisemmistakaan hiuksista, joita mulla on tässä muutaman vuoden aikana ollut... :D Joten nyt jotain vaihtelua, kiitos!
Mutta toisaalta, jos sen permanentin päätän päähäni istuttaa, niin siinä tapauksessa en tuskin kyllä halua minkään näköisiä otsahiuksia, koska mun mielestä kiharoihin sopii paremmin sellanen pidempi.

Tollaset kiharat ehkä haluaisin. Tai en tiiä. xd
Noi kiharat on melkein samanlaiset kuin tossa ylemmässäkin, mutta tässä noi raidat näyttää tosi kivoilta. :)

Tulipa paljon kuvia ja turhaa höpötystä hiuksista. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti