keskiviikko 1. elokuuta 2012

“I would rather walk with a friend in the dark, than alone in the light.” ― Helen Keller

En kestä, kun en voi enää upottaa biisejä tänne blogiin youtuben kautta! :( Enkä edes tiedä miksei se toimi enää, niin kuin ennen. Tai sen jälkeen toi upotus ei enää toiminut, kun latasin tämän "uuden" bloggerin.
Noh, ei siitä sen enempää, koska en osaa itseäni auttaa.
Oon super iloinen, kun meillä on vadelmia tullu töihin myyntiin! Ne on niin hyviä, kun niihin ei ole vielä kyllästynyt. Ei niitä varmaan sais syödä, kun niitä myydään valmiiksi pakattuina, mutta kyllä mä vähän niitä maistelen... :) 

Huomenna vielä töihin ja sitte sunnuntaina ja sitte se o lopullisesti loppu tältä kesältä ainakin! Vaikka Aija tosin aikoo jatkaa siinä vielä ilmeisesti koko elokuun ja kysyi että olisinko valmis tulemaan joskus vaikka viikonloppuna töihin. Sanoin etten tiedä, mutta kysyä saa. :) Kyllä toisaalta välillä voi mennä, mutta kuusi työpäivää viikossa saa koko työn tuntumaan niin paskalta, mutta tollanen satunnainen duuni saattais ollaki iha jees. Mutta tosiaan, eihän tän mun viimeisen työviikon jälkeen elokuusta jääkään kuin kolme viikonloppua, niin ei mun tarvii sinne ees välttämättä mennä.
Oon ollut ihan sairaan väsyny joka aamu ja töitten jälkeen kun oon kotiin päässyt. Kotiin päästyäni en oo jaksanu mitää muuta tehä ku menny suoraan syömään, sitte kattonu FOXilta Conanin, sitte Lapsuuteni luuserina, jonka jälkeen vähän aikaa Huippumalli haussaa kunnes Salkkarit alkaa... :D Huh, miten hurja elämä.
Tänään ei oo ollu sen erikoisempi päivä. Muut talon asukkaan lähti Tampereelle Red Hot Chili Pepperssin keikalle ja mä oon kotona syöny jäätelöä ja kattonu Disneyn leffoja! ♥♥♥

Onneks on tosiaan huominen vaan töitä ja sit voiskin nollata ihan tosissaan perjantaina!
Nyt oon vaan suostutellu Kuosaa ja Korpista tulemaan meijän kanssa Särkänniemeen, johon näillä näkymillä olisi tarkotus lähteä porukalla tiistaina! :) Maksaa vitusti, mut kyllä se onkin sen arvosta, toivottavast olis kiva ilma. Just nättii tehä jotain kavereitten kanssa ennen kun koulut alkaa, joista osaa jääkin Euraan, eikä niitäkään näe enää niin usein...

If ever there is a tomorrow when we’re not together… There is something you must always remember. You are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think. But the most important thing is, I’ll always be with you."
Winnie the Pooh (A.A. Milne)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti