keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Minun pääni sinun sylissäsi, on kaikki sinun sylissäsi

Veeran innoittamana rupesin miettimään hiuksia! Haluisin näihin jotain vaihtelua, mutten haluais värjätä, enkä leikata... :D Mutten silti oo näihin kyllä tyytyväinenkään. Miksei mulla ole enää paksuja hiuksia, niikun ne joskus oli? Mitä niille oikein tapahtui? :D


Kim Kardashianin hiukset on ihanat! Tummat ja pitkät. Mutta tollanen keskijakaus sopii mun mielestä tosi harvoille, mutta Kim on kyllä niistä yksi. Muutenki ihan älyttömän kaunis nainen, vaikka muuten aika turha julkkis. :D


Toinen kenen hiuksista pidän on Miley Cyrus. 


Mileyn hiuksista tykkäsin tummina ja pitkinä...


...vaaleina ja lyhyinä...


...ja kun sekasin oli vähän molempia.


Eniten tässä maailmassa kuitenkin haluaisin Vanessa Hudgensin hiukset! Ja voisin ottaa vaikka ulkonäönkin ihan kokonaan! :) Ihan mahtava kokonaisuus.

3 kommenttia:

  1. oon ihan samaa mieltä tosta viimisestä! oon aina halunnu vanessan ulkonäön ja hiukset! mut näin blondina...en enää ikinä kokeile tummia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no jep! :) mut juu, uskon ettei varmaa kannatakkaa, jos blondeista tykkää :D ei varmaa vaaleentamine kauhee hyvää tee :D

      Poista
  2. joo ei tosiaan :) tai sit mul ei oo tosiaan kohta enää ollenkaa hiuksia päässä :)

    VastaaPoista