keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Despite my empty mouth, the words are in my mind

Jostain syystä hyvä fiilis! Johtunee kai siitä, että tää on toinen päivä putkeen kun on sellanen päivä, kun ei sada, awesome. Töitä tän viikon jälkeen enää kaks viikkoa jäljellä. Mä en ainakaan oo pidempään töissä, vaikka tavaraa jäiski vielä myytäväks, ei kiitti, viikon lomakin on liian lyhyt.


Ugh, ahdistaa toi koulu! En uskalla mennä sinne, en ees tunne sieltä ketään, paitsi Reunasen ja Aksun. Jee! No, onneks oon niin cool et saan heti paljon kavereita... :) Mutta oon nyt ihan sekasin tosta mitä pitää tehä sen kaksoistutkinnon suhteen ja äääää! No ehkä tää tästä selviää. :D


Ehkä mun hyvä fiilis johtuu siitäkin, että tän viikon työpäivät on menny iha hirveen nopeesti ja huh, uskallanks ees sanoo, mut ne on ollu jopa kivoja. Tai sitte tää fiilis johtuu siitä, että mun uus puhelin on jossain päin Suomea matkustamassa uuteen kotiinsa, mun luo. ♥ Tai sit syynä on se, että perjantain tai lauantaina mennää shoppailee Marikan kanssa Poriin ja uudistan mun koko vaatekaapin! Tai sitte koska Housen vitos kausi pyörii DVD-soittimessa. Taaaai sit syynä on se, että pannukakku on uunissa ja pian pääsee syömää. :)



Huikeeta, ens viikonloppuna on Mustan pitsin yö! Ja Anna palaa Suomen sateiseen kesään. Welcome back, bitch! ♥ Mutta ihanaa, MPY, näkee kaikkia kavereita ja saa chillaille niitten parhaitten kanssa! Näkee varmaan Essiäkin pitkästä aikaa? :) Mut nii, toivottavasti tää sää jatkuis ens viikkoon saakka!


Olis jo se aika kun pääsis muuttamaan! Ootan sitä niin hulluna jo, harmi vaan kun en tosiaan tiedä millon se mahtaa tapahtuu, toivottavasti mahdollisimman pian. Olisin tyytyväinen jos vaik ennen jouluu olis jo tavarat uudes kämpäs.

Hauskaa viikon jatkoo kaikil, mä meen syömää pannarii! :)

2 kommenttia: