perjantai 17. helmikuuta 2012

Kiinni toisaalla oot, kerro miksi piittaa en, leikin että tän hetken oot vain mun

Lauri Tähkä - Sinun Täytyy Minun Luokseni Tulla

Toi on kiva kappale, oon kuunnellut muutenkin tuota Lauri Tähkän omaa soololevyä :) musta siinä on hyviä kappaleita.

Muokkasin taas joku päivä vähän tämän blogin ulkoasua, nyt oon ihan tyytyväinen tähän. (:

Oon Sinkkuelämäätä kattellu tässä taaas, pian ne on kyllä jo loppu, viimeinen kausi jo menossa. Ja sitte pitäisi saada luettua nuo kaksi kirjaa äidinkielen esitelmiä varten...

Dave Pelzer, Pimeän poika & Anna Jansson, pääkallovaras

Ikävöin edelleeeen tummia hiuksia. :(

Huomenna juhlimaan kaimani Marian synttärijuhlia, mutta niistä lisää myöhemmin. :) Vois tässä lomalla vähän muitakin kavereita käydä kattelee, jos vaan jottain kyytejä vaikka Raumalle sais! :) Nyt salkkarit & Lukon peli (jossa on maailman surkeimmat tuomarit!)

"Tämä on täyttä paskaa!" -Ramonan paikallisselostaja Risto Leino

Ja tänään alkoi vihdoin ja viimein loma!

Joten hauskaa lomaa kaikille! ;) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti